
Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
- O każdym etapie informujemy również drogą mailową
Gdzie znajdę fakturę?
- Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
- Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:
- Numer faktury lub zamówienia
- Nowe dane na adres biuro@marwiz.pl
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.
W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?
Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:
- Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM
- Zmiany dysku twardego
- Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci Marwiz.pl
Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.
Jak mogę ubezpieczyć towar?
W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00, pod numerem telefonu: 23 661 31 98 oraz adresem mailowym: biuro@marwiz.pl
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@marwiz.pl
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru należy wysłać wiadomość na biuro@marwiz.pl i dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy. W przypadku zakupów realizowanych w salonie Marwiz.pl udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.
Co jest niezbędne do reklamacji?
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
- Aby sprawdzić status reklamacji napisz wiadomość na reklamacje@marwiz.pl, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub telefon
- O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem
Otrzymałem z serwisu dokument stwierdzający nienaprawialność sprzętu (NLA) – co dalej?
Wystawiony dokument prześlij do nas na adres serwis@marwiz.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.