Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
O każdym etapie informujemy również drogą mailową
Gdzie znajdę fakturę?
Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:
Numer faktury lub zamówienia
Nowe dane na adres biuro@marwiz.pl
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.
W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?
Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:
Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM
Zmiany dysku twardego
Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci Marwiz.pl
Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.
Jak mogę ubezpieczyć towar?
W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00, pod numerem telefonu: 23 661 31 98 oraz adresem mailowym: biuro@marwiz.pl
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@marwiz.pl
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru należy wysłać wiadomość na biuro@marwiz.pl i dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy. W przypadku zakupów realizowanych w salonie Marwiz.pl udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.
Co jest niezbędne do reklamacji?
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
Aby sprawdzić status reklamacji napisz wiadomość na reklamacje@marwiz.pl, następnie podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego oraz adres email lub telefon
O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem
Otrzymałem z serwisu dokument stwierdzający nienaprawialność sprzętu (NLA) – co dalej?
Wystawiony dokument prześlij do nas na adres serwis@marwiz.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.